• Dostawa – Szybkie i Wygodne Opcje Dla Ciebie

  1. Dostawa jest realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1–3 dni roboczych w zależności od potwierdzenia płatności oraz dostępności produktów w magazynie.
  2. Obowiązujące koszty dostawy przedstawia poniższa tabela

Sposób dostawy

Zamówienia poniżej 89 zł

Zamówienia powyżej 89 zł

paczkomat.jpg

8,99 zł

0 zł

kurier.jpg

13,99 zł

0 zł

kurier-pobranie.jpg

18,99 zł

0 zł

  1. Firmą świadczącą usługi dostawy zakupionych produktów jest Inpost Sp. z o.o. W zależności od dostępności można wybrać następujące metody dostawy przesyłki: dostawa do paczkomatu InPost lub dostawa kurierem InPost.
  2. Produkty zostaną dostarczone na adres podany w zamówieniu.
  3. W przypadku nieotrzymania zamówienia przed upływem przewidywanego terminu dostawy określonego w potwierdzeniu wysyłki należy skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedającym.
  4. Zamówienia mogą być dostarczane wyłącznie na terenie Polski. Nie są realizowane zamówienia i dostawy międzynarodowe.
  5. W przypadku wystąpienia siły wyższej czas dostawy może ulec wydłużeniu, a realizacja innych obowiązków związanych z dostawą może zostać zawieszona na czas występowania takiej siły wyższej.
  6. Po przygotowaniu zamówienia do wysyłki lub wysłaniu zamówienia zmiana adresu dostawy może nie być możliwa. Jeśli zamówienie jest już w dostawie u kuriera, można skontaktować się bezpośrednio z kurierem i zapytać o możliwość zmiany adresu dostawy. W przypadku nieotrzymania e-maila z powiadomieniem o przesyłce należy skontaktować się ze Sprzedającym poprzez dane kontaktowe podane w §2 niniejszego Regulaminu.
  7. Status zamówienia i jego szczegóły można w dowolnym momencie śledzić na stronie: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek wpisując numer zamówienia podany.
  8. Wprowadzenie niepoprawnych danych dostawy może spowodować opóźnienie wysyłki zamówienia lub brak realizacji zamówienia. Należy pamiętać, że w przypadku zamówień dostarczanych na adresy firmowe kurier dostarczy je do recepcji lub punktu dostaw i poprosi o podpis osobę odpowiedzialną, co oznacza, że przewoźnik nie będzie wymagać złożenia podpisu przez osobę wymienioną w zamówieniu.
  9. W sytuacji gdy Kupujący będzie nieobecny w miejscu podanym jako miejsce doręczenia przesyłki w czasie, w którym kurier podejmie próbę doręczenia przesyłki, Kupujący może skontaktować się z kurierem celem umówienia nowego terminu doręczenia.
  10. W przypadku wybrania opcji dostawy do Paczkomatu InPost, firma kurierska określa odgórnie czas na odebranie zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane w ciągu określonego przedziału czasowego, przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedającego.
  11. W sytuacji stwierdzenia uszkodzenia zamawianych produktów w przypadku dostawy:
  • Kurierem - należy odmówić przyjęcia przesyłki i sporządzić w obecności kuriera protokół dokumentujący wszelkie uszkodzenia lub zastrzeżenia dotyczące stanu przesyłki w momencie dostawy (wzór protokołu posiada kurier);
  • do Paczkomatu InPost -  najlepszym rozwiązaniem jest nierozpakowywanie takowej przesyłki i natychmiastowe złożenie reklamacji w InPost. Można to zrobić bezpośrednio przy Paczkomacie, paczka powinna zostać umieszczona w skrytce i na ekranie Paczkomatu powinien zostać wypełniony odpowiedni formularz.

Szanowni Klienci! Sytuacja opisana w pkt. 13 jest podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji, wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy za uszkodzony w trakcie dostawy towar.